Translate | Tłumacz

środa, 14 października 2015

Jej 'drugie życie'..

Dziś światło dzienne ujrzała ta szczelnie skrywana od roku przez Monikę tajemnica. 4 listopada br. nakładem wydawnictwa Edipresse Polska ukaże się debiut literacki Moniki. TAK! Dobrze przeczytaliście - DEBIUT LITERACKI! Tytuł książki to "Drugie życie", a napisana została we współpracy z redaktor naczelną magazynu "Viva!", Katarzyną Przybyszewską

Co sama Artystka mówi o książce?
Kochani,
4 listopada ukaże się książka, w której opowiem Wam o przełomowych momentach mojego życia. Pragnę podzielić się z Wami swoimi doświadczeniami, obserwacjami na temat świata, ale przede wszystkim emocjami, które towarzyszyły mi podczas trudnej walki o powrót do "normalności". Nieraz pytacie mnie podczas wspólnych spotkań, skąd czerpałam siłę, jak udało mi się podnieść, prosicie o rady i wskazówki. Mam nadzieję, że w tej książce znajdziecie odpowiedzi na wiele z Waszych pytań. Wierzę, że będzie ona inspiracją dla tych, którzy zmagają się ze słabością, którzy tracą nadzieję. Wszak w słabości rodzi się siła. Dziękuję Wam za wsparcie w ostatnich latach, za to że jesteście i dajecie mi sens!
Całuję Was mocno i zachęcam do lektury.
Monika
źr. facebook.com/monikakuszynskaofficial
"Powoli zamykałam się w sobie, śpiewałam coraz gorzej i przestawałam czerpać z tego przyjemność. Moja samoocena bardzo spadła i jedyne w co jeszcze wierzyłam, to w swoją urodę, choć i tu zaczęły pojawiać się kompleksy. Przez chwilę zaświtała mi myśl: Tak się dalej nie da. Muszę coś zmienić. Tylko jak? Jak się z tego wyrwać?
Podświadomie krzyczałam do Boga:
- Zrób coś, daj mi jakiś znak! Coś musi się wydarzyć!
I teraz, kiedy leżałam nieruchomo w szpitalnym łóżku i nie wiedziałam co ze mną będzie, dopadła mnie przerażająca myśl.
A może to właśnie ten znak o który błagałam?
Może to odpowiedź od losu na moje wezwanie?"
/fragment książki/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz